Tehnički kutak > Injection

Aprilia Sr 2002. DiTech

<< < (3/7) > >>

Jukii™:
Nisam mislio nikog uvrijedit, bio sam isfrustriran jer se j**** dosta oko tog ditecha, pumpa je ispravna ali nikad nije bio ciscen fiter ulja, bio je sav zacepljen tako da sam oprao i filter i rezervar ulja te filter goriva, sve sam slozio i nasuo cistog, radi kao sat.
Jos jednom ispricavam..
ako mislite da sam nekakav pocetnik, znam dosta ja o ditechu pogotovo sam toga vecinu naucio sa ovog foruma dosta mi je pomoglo, moj stari isto zna 40 god je meh tako da ja i on sve rjesavamo ako nesto ode, jedino elektriku slabije znamo, tj. zna jer ja imam 15 god ali znam osonovne probleme i to..
Uzeo sam novu svjecku NGK CPR8E, planiram uzet kakvu iridijumku da mi potraje duze, koju mi preporucate? :headbang:

Corector:

--- Citat: Jukii™ - 10 Ožujak, 2017, 21:43:07 ---znam dosta ja o ditechu pogotovo sam toga vecinu naucio sa ovog foruma dosta mi je pomoglo

--- Kraj citata ---

Ma vidi vidi :notworthy: Iridiumka ti je bacen novac, ako bude problema s ovom cpr8e, javi se da ti preporucim neku za Oskara.

Dax:
100 ljudi 100 cudi!
Vjerujem da si isfrustriran kad te nesto j.... na skutu,znam sve!!!!
Svog sam vec barem 10x mislio bacit,ali ....... idemo dalje
Tu na forumu ljudi odgovore kad mogu,nije bas svakom po volji,svako oma svoj zivot
Vecinom su svi zajebanti pa neke stvari zvuce malo drugacije,ali na kraju svi pomognu koliko mogu

Napravi kako su ti rekli ince bude nekaj zaribalo ;)

Samo jako:))

Grale:

--- Citat: steeef - 08 Ožujak, 2017, 15:34:49 ---i ti i taj tvoj frend se razumijete u rad ditecha ko moja sestra..
prva stvar je da sa mjesavinom terate ulje kroz pumpu i injektore,injektori moraju rasprsit ulje u maglu kaj je tesko izvedivo,s tim da to ulje curi drito na svjecicu..s tim je smanjeno podmazivanje lezajeva radilice a i zracnog kompresora kak je vec napisano..