Prije nešto više od mjesec dana postao sam ponosnim vlasnikom skutera TGB 101R Laser. S obzirom da sam savršeni početnik, dugo vremena sam proveo proučavajući različite modele koji se mogu naći na našem tržištu. Kao prvi i glavni kriterij sam postavio cijenu. Odredio sam cifru koju sam mislio izdvojiti za ovu igračku - maksimalno 10.000 Kn.
U konačnici sam izbor uspio suziti na Generic XOR, SYM EuroX i TGB 101R. Kao zadnji sam posjetio TGBov salon i odluka je pala - kupujem!
TGB 101RS obzirom da ne poznajem niti jednog okorjelog skuteraša, sam sam se morao baciti u istraživanje i uspoređivanje. Veliku ulogu u tome je odigrao web. Menđu morem članaka koje sam pročitao, najviše stranica pisanih od običnih ljudi (a ne novinara) sam našao o TGBu. Vjerojatno je ključnu ulogu odigrala stranica
www.svijetskutera.com, na kojoj je bio objavljen test najskupljeg TGBovog modela bila stranica koja je opisivala postupak skidanja blokade (LINK)!
PRVIH (BLOKIRANIH) 500KMPod blokadom motor nije za vožnju većim cestama kao što je Vukovarska avenija ili Avenija Dubrovnik u Novom Zagrebu. Blokada nije previše utjecala na startnost motora, pa sam uvijek prvi izašao iz kolone na semaforu. Međutim, nakon dvadesetak metara već su mi svi na leđima. Jedva sam dočekao skidanje blokade!
BEZ BLOKADE"Mislit ćeš da si kupio novi motor" ... pričao mi je prijatelj o skidanju blokade. I fakat! Skidanjem blokade sa auspuha i fergazera, motor je dobio malo na startnosti. No to nije bilo dovoljno za prelazak preko magične granice od 50km/h. Glavni problem predstavljala blokada na variomatu. Sada kada je uklonjena skuter pojuri i preko 70 (ako je za vjerovati ugrađenom brzinomjeru)!
MANEVelika potrošnjaStroj troši 5 litara na 100 km, tako da sa rezervarom od 4 litre mogu prijeći oko 80Km. Stvarno sam se nadao da će trošiti ispod 3 litre!