Tehnički kutak > Garaža

Baotian by ziloryder-

<< < (3/142) > >>

jole098:
Naspi nito u njega ide kao avion... :icon_biggrin:

ziloryder:
Da evo i ja sam shvatio da je bezazleno uzimat auspuh od 800kn bolje ulozit u stosta drugo po motoru. :headbang:..Sa boćom sam zadovoljan sta se tice starta i svega..girela runer SP mi cak u startu prvih 20 metara nemoze utec a u daljnjoj brzini sam mu za petama mozda po metra..Hehe to sta kazete da je gust oprat nekog sa nekim jacim da to je najjace..Posto sam ja pocetnik ovo mi je prvi takoreceno skuter nakon (zika) tomosa A35..Pa mi molim vas objasnite kakav je sistem sa filterom zraka..kad skinem filter i stavim gljivu na onu cjev sta vodi u karburator dali ce to stetit masini nakon nekog vremena..stvarno ako neko ima volje sve mi pojasnit i neke cake rec sta bi dobro bilo napravit ali bez da stavljam kit jer je sa ovom kilometrazom od 800km prerano jos stavljat kit..Na raspolaganju mi je tisucu kuna pa mi predlozite sve sta se moze za te pare napravit...Za onu plastiku GO-GO RUNNER :: na volanu nece da se odvoji prednji od straznjeg dijela..pa se bojim počupat..eto sad je sve na vama da mi objasnite sve i predlozite sve sat bi bilo dobro ;D ;D

Go-Go RUNNER:
Trebalo bi to ić uz malo sile, dobro pogledaj jesi sve šarafe skinuo i onda samo kreni "čupat" ali čupat s dozom opreza, valjda neće ništa puknit  ;D

luna500rr:
Ide 65 PO SATU odere đileru, enerđijeve u startu i u krajnjoj drzi u pol metra ???
Malo mastas prijatelju al dobro...

Nemoj nista oko izgleda dirat jer ce se sve raspast i tako i tako, ako bas oces nesto pojacaj plastike, drag volan, far neki ljep a ne sa traktora ili necega u prednju masku ili prikituj prednju masku od drugog skutera, ozada zacepi preveliki stop necime, stavi manji po mogucnosti...

Sto se masine tice stavi sportski filter olitiga gljivu, diznu 88-90 M4 navoj ili serijsku probusi 0,9mm svrdlom, stavi utege variomata 16x13 4,5g i tada ces mozda zapet gileri LC mada sumnjam...