Društveni kutak > Susreti, putovanja, putopisi..
MK Village riders Gradište - 19.-21.6.2009.
VoRdA_NRG_MC3:
bio sam...a i nije bilo bas nest, nit je bilo motora a i vrijeme ja sjeb*lo sve... :hmh:
Lazo:
bio petak i subotu :icon_tongue: ... petak je bio bolji samo zbog vremena :icon_thumright: .... utrke skutera nisu bile (veliki - ) :hmh: ... deky je bio glavni pijanac u petak :notworthy: ... vidio sam početnika tamo ali mu nisam htio prić jer su on i ekipa pričali o nekim video igricama pa im nisam htio smetati :laughing7: ..... subota isto nije bila loša samo što je bilo malo ljudi navečer zbog kiše ali sve u svemu meni je bilo dobro a za ostale neznam :icon_thumright:
sr-dream_vk:
Evo ovako bilo onako li-la sto se tice cuge bilo je za 5 al motori ..organizacija 0 bodova.. :dontknow:....Lazo zaboravio si i mene prijavit da sam se gadno napio...i nisi ljudima prijavio da smo ja i deky na runneru i ti isli jest grah i pit sinalco pica al naravno za djabe..i da sam usput puhao putem tebi u masinu da se ne pregrije...... :laughing6: :laughing6: :laughing6: al sve u svemu najveci steker je bio kiza koji se na ulazu hladno nasmijao okrenuo se i otisao jer je ulaz bio preskup..30 kn....hahaahahha....al vazno da si isao jest i pit (na cvrkanov racun..) u Zupanji u Mc Donalds-u jel tako Kiza... :laughing7: :laughing7: :laughing7: :laughing7: :laughing7:
Lazo:
--- Citat: sr-dream_vk - 21 Lipanj, 2009, 23:03:47 ---Lazo zaboravio si i mene prijavit da sam se gadno napio...i nisi ljudima prijavio da smo isli jest grah al naravno za djabe..i da ti se peugeot pregrijavao i da sam puhao iza tebe da se ne pregrije... :laughing6: :laughing6: :laughing6:
--- Kraj citata ---
au grah je bio zaaakon :notworthy: ... jebiga nisam htio prijavit da si puhao iza mene kad sam ti morao pluća vraćat nazad u prsni koš :toothy12: .... kak nisi free sinalco naranču spomenuo :drunken_smilie: ja sam se ogrebao i za free sinalco colu :laughing7:
sr-dream_vk: