Društveni kutak > Vespa klub

VESPA CLUB CROATIA

<< < (194/219) > >>

@nte:
koja je bespotrebna sprdačina nastala od prvomajskog druženja....strašno!
istina, vespa klub je bio inicijator, ali nije bilo naglašeno da ne-vespe imaju zabranjen pristup. uostalom, svi smo znali da Deda nebu došo na PX-u, što mu se nemože zamjerit, jer je kako i sam kaže - početnik. Osobno ga nebi želio vidjet na sljemenskoj cesti kako jaše PX-a. iz sigurnosnih razloga. nek se prvo ufura na ravnici...

pozvao sam i eladia, i MrJ-a i mrca, uostalom, stavio sam obavijest na shoutbox, nek dođe ko hoće...

Kivno:
Imaš pravo i žao mi je što sam onako reagirao. Ispričavam se ako sam nekog uvrijedio. Preko krive teme sam pokušavao neke stvari objasnit a ja sam ustvari taj kome je trebalo objašnjenje. Mrcino, iako ti je vjerovatno svejedno, znaj da nemam apsolutno ništa protiv tebe niti bilo koga. Ja sam s tobom razgovarao samo jednom (uživo, forum nije mjerilo) i tad si mi imao za moje pojmove nerazumljive prijedloge ali sam odmah rekao da ti svaka čast što si se uopće pojavio tamo.

Nema smisla sad da rascjeljujem i obrazlažem svoje izjave. Nisam bio upućen u cijelu situaciju i ispalo je kako je ispalo. Drugi put ću šutit. Pozivam Mrcinu i sve ostale da probaju doć na neki od sljedećih izleta. Prva i zadnja runda su moje.

Mrci, hvala na slikama. Sad ću ih puknut na web ako nemaš šta protiv.

@nte:
bravo, dopredsjedniče!
nama vespašima bi zapravo trebalo imponirati to što se ne-vespaši žele (povremeno  ;D) družiti s nama.
a daleko od toga da mi nećemo imati svoje 'elitističke' susrete  :laughing7:

Kivno:

--- Citat: mrcina - 02 Svibanj, 2007, 23:44:12 ---što bi rekli da ima se u vožnji prikrpi neki skuteraš kivno bi ga zgural sa ceste jer nema vespu.

--- Kraj citata ---

Pobjego mi je jedan na Kymcu u Ilici. Ante, ide prema Zaprešiću, daj ga probaj skinut mamicu mu.  :headbang: :laughing7:

luky:

ako mi dopuštate ja bi zatvorio temu tko s kim i kad jaše imali kurblu ili anlaser i jesmo li