Općenito > Generalno o skuterima
Aprilia Sportcity 50 2T vs Aerox 50 vs stara Aprilia SR 50 2001.-2004.g
Kin Dreadz:
Poštovani čitatelji ovoga foruma,
odmah na početku moram napisati da sam djelomični laik što se tiče skutera...čitao sam samo puno o njima, razgovarao sa ljudima koji su ih vozili i prikupljao dojmove, slušao njihove razne komentare, vozio ih par u životu ( Runner SP 50 01.g, Runner 125 SP, Peugeot Traker ili tak nekak) ali nikada nisam šarafio ništa po njima u praksi. Došlo je vrijeme da si kupim skuter, naravno rabljeni i platio bih za njega max. 5000-6000 kn (ako mi kaj još kapne onda i više, 1000 eura). Sad me zanima sljedeće...pošto živim u BRDOVITOM dijelu grada Zagreba a radim u centru zanima me koji mi skuter možete preporučiti i zašto ali dajte mi napišite konkretne odgovore a ne samo naziv skutera. Za oko su mi zapeli sljedeći skuteri pa me zanima vaše iskreno mišljenje o njima (oni koji ih imaju ili su ih duže vrijeme vozili) : 1. Aprilia SR 50 (2001.-2004.g.), 2.Yamaha Aerox (1999.-2004.g), 3. Aprilia Sportcity 50 2T.
Skuter bih kupio sredinom 7. mjeseca, do tada skupljam još lovu za njega...znači skuter bi koristio po uzbrdici i širem dijelu grada Zagreba. Pomoć u odabiru, molim, i fala vam na čitanju
anabellas:
aprilia sr apsolutno najbolji po meni , pa onda aerox pa sporticty tak tak (moze i bolje)
Kin Dreadz:
Možeš malo pojasniti svoj odgovor?
anabellas:
sportcity nebi uopce stavio u tu skupinu jer je slabiji i zracno je hlađenje, a razlika izmedu sr-ke i aeroxa je ta sta je sr veci motor i komotniji za dvojcu, a oboje su vodeno hlađenje, oboje su lijepi skuteri , rox-a nekako vidim vise za stunt , sta god da uzmes od to dvoje nebus fulo samo meni bi igralo ulogu sta rox ima jedan sic i nije komotan za dvojcu. :icon_thumright:
Kin Dreadz: