Općenito > Generalno o skuterima

Blokade

<< < (21/26) > >>

igor.sb:

--- Citat: djoni_gitara - 07 Rujan, 2007, 14:59:59 ---
--- Citat: igor.sb - 07 Rujan, 2007, 14:57:02 ---
--- Citat: djoni_gitara - 07 Rujan, 2007, 14:49:45 ---Peugeot jet force 50ccm
i posto sam jucer dobio 300kn kazne jer nemam blokadu, hocu sad sam napravit svoju blokadu po ovim savjetima, i sve sam skuzio, jedino mi te zice stvaraju problem...

--- Kraj citata ---

kakva je to kazna za blokadu od 300kn, si isao na vandredni tehnicki, ili su te pucali pa zbog brzine

--- Kraj citata ---

pretekao me policajac u BMW-u.... stavio sa strane, i posto sam isao 70, nisam gledao ko je iza mene i eto...
htio me slat na tehnicki ali smo onda jos pricali pa je rekao da ce skidat tablice pa sam ga namuljao da sam student pa mi je naplatio najmanju kaznu od 300kn i pustio me...
i eto, da se to ne dogodi opet treba mi pomoc oko zica na jet forceu...ako ko zna, bio bi zahvalan...

--- Kraj citata ---

odlicno ne platis kaznu, zovu te na sud ti opet naseres da si student, ovo ono, platit nemos, nek si jeb..mater

btw...na peugeotima ti je plavo-zute zica za blokadu...barem je na speed f. takva

i nadam se da imas jet forca sa karbom, a ne elek. ubriz.

djoni_gitara:
platio sam 300kn kaznu.
mogao sam ili na tehnicki s njim i onda na testiranje i pokazalo bi da ide preko 50 i skinuo bi mi tablicu...
onda bi morao platit ponovno stavljanje blokade, pa opet na tehnicki da vide da je ispravan, pa s potvrdom na mup po tablicu + platit kaznu...
znaci blokada + tehnicki + kazna = 1000+ kn...
ovako prosao s 300...al sad cu stavit tu blokadu i ne zanima me...

@igor.sb
ma frajer bi mi skinuo tablice i mogo bi se ja jebat.. t oti je nova fora, sad to rade po ri ko ludi, od ovog ljeta imaju ekcije lova na skutere, nije se za zajebavat...

nemam plavo zutu zicu...
imam zuto zelenu i zeleno crnu + par crvenih... :dontknow:

mislim da nije s el ubrizgavanjem...jel to nesto mjenja ako imam?
moram provjerit...

marko.p: