Općenito > Generalno o skuterima
Koji rabljeni skuter 50 ccm do 500 eu?
Loris Ri:
--- Citat: stomp - 19 Studeni, 2011, 15:06:59 ---Totalni sam laik,aerox i speedfight su bolji motori od DNA?
--- Kraj citata ---
uzmi DNA neces pozalit vjeruj mi.....imo sam isto 50-ku,puno bolje od skutera......
a ove price sta ih je pun forum di god se raspravlja o DNA nemoj ni slusat.....ide isto ko runner 50 mozda mrvicu veca krajnja.....ako vec uzimas 50-ku rade uzmi DNA jer ih nema puno,posebni su,ne vidaju se svaki dan,masina ista ko od runnera......
stomp:
--- Citat: Loris Ri - 19 Studeni, 2011, 18:16:19 ---uzmi DNA neces pozalit vjeruj mi.....imo sam isto 50-ku,puno bolje od skutera......
a ove price sta ih je pun forum di god se raspravlja o DNA nemoj ni slusat.....ide isto ko runner 50 mozda mrvicu veca krajnja.....ako vec uzimas 50-ku rade uzmi DNA jer ih nema puno,posebni su,ne vidaju se svaki dan,masina ista ko od runnera......
--- Kraj citata ---
Vele mi kojekakvi samozvani stručnjaci da ću izgledat smiješno na tome budući da imam 3 banke :icon_biggrin:
Šalu na stranu,ta DNA sa njuškala je prilično dobro održavana,poznam vlasnika.Trebam nekaj za početak da malo steknem praksu jer se godinama nisam ni na biciklu vozio
a kamoli na motoru.
A i planiram se druge godine malo vozikat i po jadranu tak da ću definitivno uzet nešto.
Loris Ri:
--- Citat: stomp - 19 Studeni, 2011, 18:23:25 ---Vele mi kojekakvi samozvani stručnjaci da ću izgledat smiješno na tome budući da imam 3 banke :icon_biggrin:
Šalu na stranu,ta DNA sa njuškala je prilično dobro održavana,poznam vlasnika.Trebam nekaj za početak da malo steknem praksu jer se godinama nisam ni na biciklu vozio
a kamoli na motoru.
A i planiram se druge godine malo vozikat i po jadranu tak da ću definitivno uzet nešto.
--- Kraj citata ---
ja imam 1,90cm,stari mi ima 4i po banke 1,85cm i skroz ok izgleda........a ovo da nisi vec dugo vozio,ja sam uspio staru(4 i po banke) naucit vozit na njemu......