Sve za skuter!! MS Trgovina - Akcija

Autor Tema: Mobilni internet  (Posjeta: 1342 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline andy

  • Tržnica : (+17)
  • maxi forumaš
  • *****
  • Postova: 3131
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
Mobilni internet
« : 31 Kolovoz, 2011, 22:36:52 »
Uzeo bi znači mobilni internet za laptop, mogu i još preko carneta jer sam student tako da mi je 50% jeftinije..

Na kraju sam ostao na VIP i T-Mobile.. Ovo ostalo nula bodova, ak netko ima prijedlog neka kaže  :icon_thumright:

Zanimaju me samo vaša iskustva i kak se ta brzina kreće..

Znači u VIP-u mi se dopada paket L - 15GB - 89.50kn
a u T-Mobile paket XL - 20GB - 100kn.. Uređaji su po par kuna, jedino neznam jel to veže ugovor odmah ili ne jer malo piše na stranici ?

Kolko sam čitao po bug-u malo, pokrivenost je super za t mobile i s obzirom na cijenu je best buy, a i meni se tako čini..

Da čujem vas.....  :)

Offline Pupo

  • moderator mini
  • Tržnica : (+1)
  • maxi forumaš
  • *****
  • Postova: 2865
  • Spol: Muški
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Mjesto: ZG/Pž
  • Moj Skuter: Area 51
Odg: Mobilni internet
« Odgovori #1 : 01 Rujan, 2011, 09:02:12 »
Dobiješ ugovor na 2 godine. Bar je tako bilo kad mi je sestra uzimala. Jbt, kako su pale cijene. Nećeš pogriješiti uzeo t mobile il vip. Tu su oni negdje s pokrivenosti signalom. Ja bi vamo išao na Tkom iz jednog razloga a to je što za 10kn imam 5 giga više.  :icon_thumright: Jer se danas gige troše same od sebe i nikad ih dosta

Offline nidjo180sp

  • Tržnica : (+1)
  • forumski biciklist
  • ***
  • Postova: 346
  • Spol: Muški
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Mjesto: Križevci
  • Moj Skuter: runner180sp zip180
  • Moja Kaciga: premier
  • MojSetup: powered by buco tuning
  • MojSpuh: je samo moj
Odg: Mobilni internet
« Odgovori #2 : 01 Rujan, 2011, 17:50:05 »