Općenito > Generalno o skuterima

Kako krenuti u vozacke skuter vode a totalni neznalica si...

(1/5) > >>

neugodan:
Malo sam search-ao ali nisam nasao nesto konkretno
Ovak, totalni sam pocetnik kaj se motora tice i moram kupiti skuter. Auto sam apsolvirao sa vrlo dobrim tokom 13g i imao sam aute redom od 170ps, 192ps i sada 300ps. Sjecam se da je nekada bila shema voznje motora tipa:
1. Automatik
2. apenac 6 da se svladaju brzine
3. vespa ili mz 250 da se svlada snaga i masa
4. neki od 600cm3
5. hayabusa :icon_biggrin:

1. Kak mene ne jebu te mrcine vec bi uzeo neki konkretniji skuter za voznju po gradu od kojih 125cm3, sto bi mi savjetovali kaj se tice tih pocetnickih dana i koju autoskolu upisati? Koju kat trebam i kaj to kosta? AMC ima poligon i tamo se rade i neke dodatne vjezbe sto mi se cini korisnim.
2. Ili da radje uzmem neku igracku od 50cm3 cisto da prvo uopce osjetim dva kotaca? To brijem da mi i ne treba druga kategorija.???

Ako ipak postoji vec slican topic moze link.

hvala :) :headbang:

Bokygs:
Ako imaš dovoljno godina,položi A kategoriju i uzmi si neku 125icu.Ta klasa ti nije prejaka za prvi motor,a na njoj se taman dobro naučiš za sljedeći korak,a to je npr. 600cc

neugodan:
savjetuju mi vxr. jel to previse? imam 35g. brijem da je A kat 3000kn ???

steeef:

--- Citat: neugodan - 12 Srpanj, 2010, 12:28:16 ---savjetuju mi vxr. jel to previse? imam 35g. brijem da je A kat 3000kn ???

--- Kraj citata ---
previše za...kaj?
položiš si a kategoriju i miran si za cijeli život kaj se tilče vozačke za motor..
ak uzmeš 125 budeš videl da ti bude začas dopizdil...
a razlika je recimo u vx125 ima 15ks a vxr200 ima 20..i zarlika je osjetno osjetna..
(dovljo je samo a preračunaš kolki je postotak razlike u snazi na relativno istu kilažu skutera).

u autoškli te nauče i vožnji i ponašanju u prometu sa motor tak da ak i nemaš iskustva na 2 kotača to uopće nie problem..

steeef: