Općenito > Generalno o skuterima
Kupovina skutera
Luka 0101:
--- Citat: PanTheR_oo7 - 18 Veljača, 2010, 02:14:17 ---Rekao sam, "ako je pocetnik"! A pocetnicima se ne daje 180 pa da se uce na njemu!
--- Kraj citata ---
ja sam ko pocetnik umjesto nekog skutera kupio yamahu r1 pa me vidi... jos sam ziv... gluposti... ako se ima imalo pameti u glavi...
bebesr180:
slazem se sa lukom ako imas bar malo pameti u glavi onda nije problem vozit bilo sta.......a za te pare sto imas mozes uzet ljep scoot al po meni se neisplati uzet 50 pa ic dalje.......to je moje misljenje :dontknow:
PanTheR_oo7:
--- Citat: Luka 0101 - 18 Veljača, 2010, 10:20:10 --- ja sam ko pocetnik umjesto nekog skutera kupio yamahu r1 pa me vidi... jos sam ziv... gluposti... ako se ima imalo pameti u glavi...
--- Kraj citata ---
Tebi svaka cast, kad se znas kontrolisat, i suzdrzat. :icon_thumright: ali pocetnicima i pubertetlijama, kad su one najgore godine... sigurno ni 1180 ccm nebi bilo dovoljno!
Ne mozes porediti sebe sa drugima, sigurno i sam znas koliko malo ti fali da mu odvrnes gas do kraja.... a pocetnicima je to non stop na umu....jer mora se necim dokazat... eh posto ne zna uletit u krivinu u naget se, zato zna odvrnut gasa. Sa 50kom ce barem ici 80 i taman dok dodje do 80 vec ce biti semafor ili nesto slicno pa ce se malo usporit. :icon_thumright:
Prije par mjeseci slusam na radiu neka istrazivanja...
Od ukupnih saobracajnih nezgoda samo 1% su ucesnici na motociklima/skuterima!
Od ukupnog broja poginulih u saobracajnim nezgodama, je 20% motociklista!
shadowy:
moj savjet ti je za te novce kupi nesto tipa vxr...to je prava stvar...pusti te 50-ice...to ce te proc za mjesec dva pa ces htjet nesto vece i jace... mislim da ces s pristojnim vxr-om biti i vise nego zadovoljan...al svakako se slazem s ovim njihovim savjetom da sa svakim trebas bit oprezan i trebas imat nesto u glavi...ako imas strahopostovanje prema motoru ni 1000 ccm nije problem...
f15rr: