Društveni kutak > Susreti, putovanja, putopisi..
Zagorje tour 2009. - 3.puta zaredom - 4.10.2009 - CITAJTE 1. STRANICU!!!
SlowRider:
--- Citat: 3alfa3 - 24 Rujan, 2009, 02:08:24 ---Da, ali ako prati zelenu, zavrsit ce tamo gdje ne smije vozit
--- Kraj citata ---
Ima ovdje ludjaka koji su pratili zelenu tablu sa malom tablicom na skuterima :toothy12:
btw kod dugih ruta potrosnja postize najnize vrijednosti, a sto se tice slaganja prijenosa za put, prijenos bi trebao biti slozen sto blize idealnom, jer sa tezim rolicama ces imati rupu u ubrzanju, odnosno imati ces problema sa uzbrdicom i trebati ces dodavati sve vise gasa da bi skuter normalno isao...
jer kada imas sve dobro poslozeno, nakon duzih tura mora biti neki manjak okretaja
BlackNaranča:
pa dobro napravit cu onda tako rolice 5g..
al strah me za ovaj kit stage6 racing... nevjerujem da je itko ikad s takvim isao na takav put :dontknow:
smjestaj sam sredio sebi i jos jednom u rudešu zagreb, tamo imam stan s cimerom jer sam student sada. pa jednu noc prespavat nije problem. al ako nas de vise, nemogu ostalima sredit sry..
dhorvat:
--- Citat: BlackNaranča - 24 Rujan, 2009, 13:45:15 ---pa dobro napravit cu onda tako rolice 5g..
al strah me za ovaj kit stage6 racing... nevjerujem da je itko ikad s takvim isao na takav put :dontknow:
smjestaj sam sredio sebi i jos jednom u rudešu zagreb, tamo imam stan s cimerom jer sam student sada. pa jednu noc prespavat nije problem. al ako nas de vise, nemogu ostalima sredit sry..
--- Kraj citata ---
Pa nek spavaju na podu u vrećama :laughing9: :laughing9:
Ja imam pola sata vožnje do Zagreba :icon_thumright:
ChRiStIaN:
Vidim napreduje sve ovo...dakle bleki tebe mogu dodat na popis...kristina, horvat...efz ide...dalje ajmo da napsiemo u prvi post, treba se znat na vrijeme da stignem organizirat! Ajmo nebudite lijeni, temp ce bit oko ugodnih 20-25 stupnjeva, ajmooooo _:D necete pozalit :)
luka-ceky: