Općenito > Propisi

Zalba na kaznu

<< < (4/8) > >>

Resident-Bj:

--- Citat: ..::IVKULJA::.. - 03 Rujan, 2009, 22:09:55 ---stiglo danas 800kn da treba platit,prije 2,3 tjedna 500kn.. ja neznam odakle oni to sve izvlace

--- Kraj citata ---

kazna plus sudski troskovi 300kn , bez obzira jel si bio na sudu !!!!  :frajer:

BlackNaranča:
Evo meni je doslo rjesenje danas da moram platiti 2000kn

Bio sam na sudu i teretlo me se ja sa 5000kn kazne jer sam upravljao mopedom bez polozene kategorije.
Ja sam sve priznao krivnju i zamolio sutkinju da sagleda koolnosti iako imam18 godina da sam student i da nemam nikakvih primanja a da su mi roditelji slabog imovinskog stanja.

I to tako i pise u rjesenju suda no sa 5000 su mi smanjili na 2000, i da bi bilo jos zalosnije, ja nemam ni da platim 1000kn a kamoli 2000kn...

kako da sad ja to rjesim, ima na kraju presude da imam pravo zalbe u roku od 8 dana, imam li mogucnosti da mi se oprosti ili nesto slicno jer nemogu si dopsutit da idem u zatvor radi skutera a nemogu im platit 2000kn... odakle mi??

Eto pa zamolio bih vas za pmoc kako da sastavim zalbu i kome to slati?  Stvarno mora bit neki nacin iako su mi umanjili kaznu da mi se oprosti, btw nisam do sada kaznjavan, jednom me opomenulo kao maloljetnika prije 2 godine.

3alfa3:

--- Citat: BlackNaranča - 30 Rujan, 2009, 01:17:50 ---nemogu si dopsutit da idem u zatvor radi skutera a nemogu im platit 2000kn... odakle mi??

--- Kraj citata ---

Nema kajanja poslije karanja. Vozio si bez dozvole - to kosta.

Razmisljaj ovako - ustedio si 3000kn

marko.p:

--- Citat: BlackNaranča - 30 Rujan, 2009, 01:17:50 ---Evo meni je doslo rjesenje danas da moram platiti 2000kn

Bio sam na sudu i teretlo me se ja sa 5000kn kazne jer sam upravljao mopedom bez polozene kategorije.
Ja sam sve priznao krivnju i zamolio sutkinju da sagleda koolnosti iako imam18 godina da sam student i da nemam nikakvih primanja a da su mi roditelji slabog imovinskog stanja.