Tehnički kutak > Tehnička pitanja

Aprilia sr50r "skidanje blokade", savjeti i pomoc!

(1/27) > >>

fran_hr:
Poz, prosle godine krajem 8. mjeseca kupio sam novu sr-ku. Naravno sa svim blokadama. U prvih mjesec dana dok je bilo toplije vrijeme uspio sam napraviti 1000km. Na proljece planiram skidanje blokada i zanima me sljedece; stavljao bih drugi aupuh da nije pre tih ko ovaj original ali da nebude pre glasan pa me zanima koji, kit ne planiram stavljati u skorijoj buducnosti tako da me to ne zanima, cilj mi je da skuter ide dobro u brijeg jer zivim na brdovitom podrucju i da ima krajnju brzinu oko 90km/h jer mi za sada netreba vise jer sam pocetnik.
Svaki savjet je dobrodošao!!

dario007:
Imas brdo tema o tome...

Neka preporuka je leovince TT,po mom misljenju najbolji spuh za te pare.
Gianelli reverse ili record(razlika u topu)
Yasuni Z,po mom misljenju najbolji izbor,ako se mozes protegnut sa novcima.On se izvana da naruciti za 110ak E.

Uz to bi bilo dobro staviti Malossi multivar i podesiti to sve rolice od 5.5 do 6.1gr,ljubicasti malossi centralni i mali crni federi na kvacilo.

Uz to se poveca dizna u karbu i to je generalno to.

Ako se skuter dobro postela,da se izvuci oko 95-100gps-a

tdj595:
Skini odma blokade, uzmes yasuni Z, mislim da sam vidio na trznici da netko prodaje za 500kn svjeze prefarban i par mj star, ne treba ti jace od toga. Eventualno yasuni r koji mozes bez problema na Kit ako se predomislis. I kao sta je dario reko: variomat, centralni feder, federi kvacila, rolice

Edit: ovaj Z za 500kn je za minarelli tako da nista od toga

fran_hr:
Hvala za savjete,