Sve za skuter!! MS Trgovina - Akcija

Autor Tema: Gilera Runner 50 2005.  (Posjeta: 1074 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline deloki

  • Tržnica : (0)
  • forumski pješak
  • *
  • Postova: 17
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Moj Skuter: Gilera Runner 50
Gilera Runner 50 2005.
« : 16 Svibanj, 2015, 14:42:23 »
Kupio sam Gileru Runner 50 2005. godište preko oglasnika.
Inače sam totalni laik, i ništa tu meni nije jasno :)

Sve super radi, jedini problem je što ponekad sporo ubrzava na početku. Znači vozim se, motor leti, stanem na semaforu i kada krećem treba mu par sekundi da potegne kako treba. Rečeno mi je da treba promijeniti variomat, federe, rolice... Kupio sam ovaj Polini Hi-Speed komplet i jedan lik mi je to ugradio. Znači sve živo je promijenjeno.

Sada vuče još bolje, ali još uvijek imam taj problem sa ubrzavanjem, i lik koji mi je to ugradio kaže da je stvar u tome da treba sve sjest na svoje mjesto, jer su svi dijelovi novi i da će se to samo od sebe propraviti. Isto tako, nakon ugrađivanja nešto zvecka kod kurble, i za to mi kaže da napravim bar 200km pa da će se to onda sve još ići poštelavati.

Mene zanima da li je moguće da je možda stvar u nećem drugom? Da li bi još nešto mogao zamijeniti/poštelati?


Offline MkaoMajcan

  • Tržnica : (0)
  • forumski skejter
  • **
  • Postova: 159
  • Spol: Muški
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Moj Skuter: Runner 50
  • Moja Kaciga: cuva glavu
Odg: Gilera Runner 50 2005.
« Odgovori #1 : 16 Svibanj, 2015, 14:45:15 »
kad si ga vec kupio, promjeni filter zraka, ocisti karburator, napravi mini servis osnovnih stvari, nikad neznas koliko ga je odrzavao prijasnji vlasnik

Offline deloki

  • Tržnica : (0)
  • forumski pješak
  • *
  • Postova: 17
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Moj Skuter: Gilera Runner 50
Odg: Gilera Runner 50 2005.
« Odgovori #2 : 16 Svibanj, 2015, 14:55:31 »