MojSkuter.com FORUM
Tehnički kutak => Tehnička pitanja => Autor teme: jady28de - 16 Siječanj, 2025, 17:57:55
-
molim ak ima koja dobra dusa da mi objasni gdje je kod oba skutera razlika u konjazima....
znam da je ac kraca getriba i manja krajna brzina naspram LC.al gdje izvuce LC tu vecu snagu?
radilice,cilindri po busenju i frga je ista....kak onda?
sa svojim AC,nikasil cilindrom,laser auspuh i laksim rolicama dojdem trenutno sa C getribom "samo" do 60 na ravnom... ???
ok,imam kilazu skoro ko sam skuter ;D
-
a koji su ti federici, centralna, remen
I koji je to kit na njemu kinez ili MHR replica aluminijski da ima upresan nikasil
-
Imas rastelan skuter, serijski AC sf2 mora na ravnom 70-75 potegnuti sa svim serijskim djelovima, tvoj prenos je rastelan i vozis vjerojatno na prelaganim rolicama ili potrosenom prenosu.
-
idemo iz pocetka....
sa serijala cilindrom,laser auspuh,58 diza i 6g rolicama solidnih 70-80 sa kratkom AC getribom i serijala centralnom.ona je zujala pa je isla van.
sad je kinez nikasil cilindar,laser,58 diza, 6,5g rolice i zelene polini opruge i dojde na 60 po vuri sa LC getribom.
jedina razlika u cilindru je kaj imam sad veci razmak glava i klip na gornjoj mrtvoj tocki.ona je sad 2,3m
na glavi nemam kaj brusit jer je skoro pa ravna.remen je dayco.centrala opet serijala
-
Ja ne znam kakvi su ti to cilindri da je na dizni 58.. to je po meni suviše malo goriva
-
problem je u portovima lošeg kineskog cilindra, od tud i manja snaga te krajnja brzina.
Kum mi ima Vivacitya i ide 75-80, ali je baš poletan i jak, u najvwći brijeg ide sa dvojicom od 85kg bez brige.
-
58 diza je radi auspuha,serijala bila 52...
a portove sam prije montaze mjerio...identicne su po dimenzijama kao orginal,samo kaj je alu cilindar.
motor je zivahan na gasu,i sa polini oprugama hvata na 5500 okretaja i vuce bez problema.
mislim da bum morao ipak na AC getribu vratit jer ocito nema snage da ga sa LC getribom do kraja razvuce.
-
Portmapa cilindra nevalja i kaj got radio neces zaobici da ga mjenjas ako hoces performanse.
Niti jedan azijatski "zamjenski" cilindar nema originalnu portmapu niti nejde ni priblizno ko originalni cilindar ili brand alternative od polinija malossija i slicnih.
-
za malossi ili slicne mi se ne daje bas hrpa love.....bolje mi trazit oe cilindar i honati?
-
Ako nades klip i karike kvalitetne za prvu specijalu i onda pohonas cilindar (ako je gusnati) onda se isplati.
Ako imas ALU cilindar onda nema nista od honanja jer je nikasil presvlaka dost skupa i tehnicki je cilindar neisplativ.
-
pa 100-200 eura je "kromiranje", toliko pežo ne vrijedi
-
treba rabljeni oem cilindar nabaviti i deri
a o isplativosti to je tuda brige
-
znas koliko dobrih cilindara polovnih ima za kupiti nakon 20 godina
-
Gle s obzirom da je to motor van svojeg zivotnog vjeka zakonski nema obaveze ni drzati dio za motor koji je zadnji put proizveden 2006. 7 godina nakon proizvodnje je duzan dati podrsku a dalje vidi kako znas i umijes.
Trazi rabljeno ili rms koji je dosta solidan i dugovjecan alii nije original performansa. A sad slagat ili otpeljat na otpad to nek vlasnik procijeni.
-
tnx na odgovorima...budem vidio kaj bum sa orginalnim cilindrom.nego drugo pitanje....
doso mi je rabljeni naraku 17,5 sa usisnom.
po izgledu je dellorto,al kak ustanoviti koji je tocno model?gledam lik na FB veli da je taj naraku identican kao naraku,samo hoce probleme u dovodu goriva raditi jer mu je igla plovka ponekad preduga.to se rijesi da se stavi oe dellorto iglu....
-
evo da ponovo pitam iskusne tunere ovdje....
usisna,frga i gumica za spojit je tu...al posto je to sve skup duze nego serijala ne pase orginalna kutija filtera zraka bas...
kak ste vi to rijesili da cim vise orginal izgleda?
-
Mzes odraditi originalni filter sa distancerom pa da to mozes dobro montirat i ucvrstiti ili ti je alternativa napraviti filter zraka iz cedevita kutije ili kupiti TNT bacvica filter koji je univerzalni iima par koljena za pripasati kuteve.
-
iskreno receno bi htio da cim vise OE izgleda... ;D
a ako to nebu vise na OE izgledalo idem na 16mm frgu sa OE usisnom od pezoa pa mi sve na sraf pase....
-
Imas rastelan skuter, serijski AC sf2 mora na ravnom 70-75 potegnuti sa svim serijskim djelovima, tvoj prenos je rastelan i vozis vjerojatno na prelaganim rolicama ili potrosenom prenosu.
70-75 je standard na ravnom, ako ne ide, rolice su prelagane ili prenos potrošen.
-
jedina razlika u cilindru je kaj imam sad veci razmak glava i klip na gornjoj mrtvoj tocki.ona je sad 2,3m
na glavi nemam kaj brusit jer je skoro pa ravna.remen je dayco.centrala opet serijala
To boldano ti je problem. Toliki squish spušta kompresiju previše pa skuter neće nigdje. Zdravo radi pali ali puno troši i ne ide. Oko 1.5mm bi bio oke, s alu cilindrom, glavom, protočnim filterom zraka neće biti problema ni da spustiš na 1mm, skuter će bolje startat i ići u krajnjoj, samo ne štediti na dizni i pripazit na svjećicu. Bolje da trokira kad se tek upali nego da je pretopla svjećica. Npr mislim da je na PUG AC od NGK programa je BR7HS, radije stavi BR8HS i slično...
Glava ako je ravna tj nema ruba za cilindar nju ne diraj nego skrati cilindar. Cilidar skratiš kod tokara ili u kućnoj radinosti s komadom stakla i brusnim papirom. Da ne oštetiš nikasil koristi brusni papir 400 dok dođeš na mjeru pa dovrši s 600-800 radi brtve.
Ako "skratiš" cilindar tako da izbaciš donje brtve (između bloka i cilindra) spustaš tajminge i gubiš krajnju brzinu tj okretaje i snagu. Ne znam kakva je brtva između kape i cilindra al nju možeš kemijati da bude tanja, ako imaš tu fore.
Ja bih prije provjeravao squish s komadom žice za lemljenje, utiraš je kroz otvor za svjećicu, okreneš radilicu da klip zgnječi žicu, pa provjeriš debljinu žice šublerom. Ako je prevelik squish a tanka žica, ugriješ vrh žice upaljačem dok ne dobiješ kuglicu na žici.