Ostalo > Foto, video, music...

foto kutak - powered by Canon EOS

<< < (47/71) > >>

zemo323:
Ja sam pocetnik pa je moje znanje o skolskoj fotografiji tanko..

al evo stranica na kojoj je dosta toga objasnjeno samo sto je nekako nabacan sadrzaj pa je nezgodna za pronalazenje onog sto se trazi..   :toothy11:

http://efotoskola.com/2012/10/kompozicija-fotografije-pravilo-trecina-zlatni-rez-fibonaccijevi-niz/
http://efotoskola.com/kategorija/obrada-fotografije/
 :icon_thumright:

marko_AeRoX:
Kompozicija, zlatni rez, pravilo trećina... To su uglavnom neka glavna pravila i smjernice.

Što se tiće 1100, to je entry lvl fotić. Fotkao sam s njim na faksu i ok je za početnika. Prednost mu je što ima širok spektar ISO osjetljivosti pa je dobar i za fotkanje u mraku.

Preporučam ti da se odmah primiš fotkanja na manual postavkama da savladaš čim lakše taj dio.

Ne znam kolko se kužiš u fotografiju općenito, al najbitnije ti je određivanje ekspozicije.

Najbolja ekspozicija je kad pogodiš glavna 3 parametra:

-ISO - osjetljivost senzora u fotoaparatu. Ako je ISO manji, osjetljivost je manja (ISO 100 ili manji koristi se po sunčanom vremenu, ISO 200 po oblačnom, ISO 400-800 u zatvorenom itd...)

-Otvor blende (f) - Određuje propusnost svjetla kroz objektiv prema senzoru u fotoaparatu. Ukoliko je broj f manji, otvor blende je veći.

-Brzina zatvarača - određuje vrijeme eksponiranosti senzora. Ovo je često najveća "boljka" za početnika u fotografiji. Uvijek treba pogoditi pravu brzinu zatvarača jer ukoliko je ona prespora, a fotka se iz ruke, slika ispadne blurry, ako je prebrza, ne dolazi dovoljno svjetla na senzor i slika je podeksponirana.

E sad, postoje 2 tehnike koje su ovisne o ekspoziciji i čija svrha je namjerno postavljanje "krivih" postavki sa svrhom dobivanja određene ekspozicije.

High key - namjerno eksponiranje visokih tonova i svjetline
Low key - namjerno eksponiranje niskih tonova i svjetline