Tehnički kutak > Tuning skutera
koji prijenos i karb???
domagoy 46:
trebam savjet
ovako,na roxa svog sam stavio kit top preformance(ja mislim trophy) ugl. crne je boje...radilica top preformance,i yasuni r,i sve je ostalo serijsko,i ide ok,nista posebno,htio bih da ide malo bolje,da poboljšam preformanse,
pa sta vi mislite koji prijenos,variomat,rolice kvačilo,opruge karburator itd. da stavim,ne zelim nista ostaviti serijsko,sve ću promjeniti sto nisam do sada...samo neznam sta da stavim,sta bi bilo najbolje i s čim bi taj kit najbolje išao
ps.molim iskusne da mi nesto savjetuju, jer sam početnik u tuningu :icon_thumright:
luna500rr:
Trebas neki sportski variomat, cisto radi krajnje, imas malossi multivar, polini speed control za takve setupe, kvacilo moze i serijsko ostati, polutke bi bilo ok zamjeniti ako nadjes na polutke od morini masine, ili dat para za neki pomicni dio polutki s linearnim kanalima...
dalje staviti tvrdji centralni feder, bjeli ili zuti malossi, karb stavi 19mm, ako imas love stavi jos samo neki usis, tipa one ili stage 6 :hello:
domagoy 46:
--- Citat: luna500rr - 04 Travanj, 2010, 20:36:30 ---Trebas neki sportski variomat, cisto radi krajnje, imas malossi multivar, polini speed control za takve setupe, kvacilo moze i serijsko ostati, polutke bi bilo ok zamjeniti ako nadjes na polutke od morini masine, ili dat para za neki pomicni dio polutki s linearnim kanalima...
dalje staviti tvrdji centralni feder, bjeli ili zuti malossi, karb stavi 19mm, ako imas love stavi jos samo neki usis, tipa one ili stage 6 :hello:
--- Kraj citata ---
zaboravio sam napisat da kad sam uzimao kit i radilicu i lezajeve radilice da sam uzeo i usis,valjda je i on top pref.
koje polutke da stavim??? i koji je bolji variomat multivar ili speed control,početnik sam pa se ne kuzim ni u šta
mario_f15:
--- Citat: domagoy 46 - 04 Travanj, 2010, 20:40:30 ---zaboravio sam napisat da kad sam uzimao kit i radilicu i lezajeve radilice da sam uzeo i usis,valjda je i on top pref.