Općenito > Generalno o skuterima
meil prema uvozniku kymca
mrcina:
od kuda da pocnem sa ovom porukom.
neznam ja sam laik to bi bio najkraci opis , ali to nije to.
u ovih godinu dana od kada sam kupio kymco B&W 125 kod RPM-a u zagrebu nakon samo 150km zadovoljstva krenuli su samo problemi.
prvo je bio problem sa glvom u kojoj je vodilica ventila bila jajacasta.
drugi servis je bio servis kod zamjene vodene pumpe koju nisu zamijenili kod zamjene glave , a bilo im je napomenuto da curi na njoj.
kod tog drugog servisa spomenuto je da se cuje struganje kod zadnjeg kotaca koje nije nis napravljeno vec je receno da je sve ok i da to tak mora biti.
treci servis famozna svjecica koju sam sam, mogao zamijeniti ali nema veze.
e sad sto se opet sa njim desava neznam, znam da opet onako zuji (slicno) kao prviput te da jedva dolazim od 70 na 90km/h.
bio sam u servisu i gazda servisa (karmat) je rekao da stoje da se samo to kod mene desava što nije tocno jer isti problem ima jos jedna osoba samo neznam koji skuter vozi a sa njim sam u vezi premo e-maila.
osim toga što zuji nešto melje u predjelu variomata pod deklom tako da mi to nije jedini kvar na skuteru.
prilikom razgovora rekao sam gazdi servisa da navedene kvarove rijesimo najjednostavnijim i najbrzim popravkom a to je kompletnom zamjenom masine, na sto je on rekao da bez vas nece to uraditi.
dakle moj problem na skuteru nije rijesen prviput vec se ponavlja.
zato bih vas molio da se moj problem rijesi u garantnom roku jer nebih htio da to isto prozivljavam opet.
imamo cetiri mogucnosti :1 popravak koji nece rijesiti moj problem kvarenja skutera
2 zamjena cijele masine
3 zamijena cijelog motora (na to necete pristati)
4 povratak sredstava kojima je kupljen motor ( jos manje cete na to pristati)
to su cetiri solucije od kojih dvije su realne a dvije nisu, ali po zakonu o potrosacima sve cetiri solucije su realne jer je skuter jos pod garancijom.
pozdrav .
ps.