Ostalo > Razne offtopic teme :)
Jeste se popisali?
challenbeen:
--- Citat: JogFromYamaha - 15 Siječanj, 2022, 07:20:38 ---Samo jedan je dom al se cigla jesti neda.
A i ljudima je pun kufer političke magle i demagogija bez rezultata.
--- Kraj citata ---
kralju moj, u Zadru kronično fali 10.000 radnika... znam osobno samo 3 građevinske firme tu na Pagu koji tražu ljudstvo, čovik iz mog mista bi dao guzice da 20 ljudi nađe... posao mu mjesecima trpi... ne može se širiti, plaža masne pare i jbg...
tako da molin te, skulirajte se svi od komentara "NEMA SE DI ZAPOSLIT" ...
Razumijem komentare na tipa: ja sam profesor tjelesnog, nema posla, al to ne treba znači da ne moreš voziti kamion, biti u bageru u klimi za trostruko veću plaću... pffff
matija84m:
Falit ce nama i 2 000 000 radnika. Jer su svi gazde a radnik radi za crkavicu od koje nemre prezivit vise. Pogotovo sada kad je sve poskupilo u prosjeku 30%
A da ne pricam o minimalcima tako da ces jednog dana imat 1800 kuna mirovine sta ti nece bit dost za rezije :jacuseubit:
ivano_007:
Bezveze je o ovome svemu raspravljat.
Neko je nasljedia kuću, auto, zemlje, bogato se uda... i nema velike prohtjeve u životu, nit mu se ljetuje, nit skija (ka šta mene ne privlači ni jedno ni drugo :icon_biggrin:), ne izlazi mu se iz komfort zone, smatra da je domovina nešto najsvetije ikad, njemu je super u Hrvatskoj.
Neko nema ništa od toga i stvarno kad pogledaš dok to sve navedeno sebi osigura će se satrat pošteno s prosječnom hrvatskom plaćom, njemu naravno nije super. Plus šta još ima u planu ljetovanje i skijanje, a domovina mu ne predstavlja nešto posebno u životu. Takav čovjek će vjerojatno otić vanka radit.
I to je to, ko je zadovoljan ovde nek ostane, ko nije, nek ide i nema tu velike rasprave.
Jedino šta ne volim ova pametovanja ljudi šta su otišli, pa kad pišu "kako vi još možete bit u Hrvatskoj?". Priđu granicu i odjednom popiju svu pamet svita.
SCANIA R500: