Tehnički kutak > Tuning skutera

Kymco Agility 50 ccm 4t - 70 ccm kit ?

(1/17) > >>

francicfrane:
Pozdrav svima!

Bilo je slične teme ali možda ne detaljno razrađene kolko meni treba, uglavnom -> KRATKO I JASNO:

Kupujem Kymco Agility 50 ccm 4t. 2009. godište, 1400 km

Namjena: lagano vozikanje po ravnici 90%, često u dvoje (75 + 55 kg)

Sljedeće sezone bi napravil upgrade na  70ccm radi lakšeg startanja i u slučaju uzbrdice.

Činjenica: čisti sam početnik, 26 godišnjak, u zadnja 2 tjedna pročitao brdo foruma i tema o skuterima općenito.

Pitanje: Što mi zapravo sve treba, odnosno što moram kupiti i koliko bi me to koštalo ? Ukoliko na google napišem Kymco agility 70ccm kit - izbaci mi dijelove  iz dućana (VIDI SLIKU) za cca 350 kn za koje nisam siguran što su točno. Sumnjam da je 390kn dovoljno za "tuning".

DODATNO PITANJE:  :laughing9: Dali se uopće isplati to raditi (nemam A kategoriju položenu) i hoće li taj pothvat osjetno umanjiti životni vijek skutera?

To je to, hvala Vam puno!!!

luna500rr:
Uz malo trazenja po ebayu za skoro te novce i mozes cijelo friziranje obaviti...kymco 4t ti ima gy6 masinu koja ide u mnogo skutera pa ni friziranje nije skupo. Kad vec rastavljas prominio bi usput i bregastu (stotinjak kn na ebayu). Uz to mozda budes morao promijeniti rolice al to je svakako potrosni materijal i definitivno ces morat prominit diznu i prestelat karburator. Sami dijelovi su 400-500kn, kako to i nije neka investicija radije plati nekom da ti to slozi kako treba nego da se sam zezas i mozda napravi vise stete neg koristi...