Sve za skuter!! MS Trgovina - Akcija

Autor Tema: Savijet Generic Trigger 50 kupnja !  (Posjeta: 1198 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline barjunkie

  • Tržnica : (0)
  • forumski pješak
  • *
  • Postova: 16
  • Spol: Muški
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Mjesto: Zg
Savijet Generic Trigger 50 kupnja !
« : 25 Travanj, 2014, 16:23:02 »
Bok ekipa !

Ispricava se unaprijed zbog nekih eventualnih gresaka jer sam relativno nov ... Zamolio bi sve one koje nesto znaju ( posto sam pocetnik )  i koji mogu dat kakav savijet o ovom motoru .. Radi se o genericu Triggeru iz 2007 , 50 kubika . Motor je 2 vlasnik  8000 km , stim da je krajem prosle sezone ugraden kit " pro tuner 80/90  kubika )  .. Ne radi mu pumpa ulja ( predpostavljam da je zato i stavljan kit) ima nov lanac lancanik  prednje pakne . Isao sam motor pogledat nije ulickavan ono vidi se da je vozen ima sitnih ogrebotina i to ali nista znatnije kaj bi skuzio .. Gume koje su na njemu su jos za ovu sezonu ,  prilikom voznje mi se ucinilo da zna "zaljepit " treca brzina i malo teze  ubacuje u ler ( ili sam ja tolki sileđija).. Ovo je sve kaj mi za sad pada na pamet ; Hvala !
« Zadnja izmjena: 25 Travanj, 2014, 16:35:52 barjunkie »

Offline JogFromYamaha

  • moderator
  • Tržnica : (+10)
  • maxi forumaš
  • *****
  • Postova: 16889
  • Spol: Muški
  • how you ride not what you ride
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Mjesto: Varazdin
  • Moj Skuter: XEvo 400
  • Moja Kaciga: schuberth sr1
  • MojSpuh: original inox
Odg: Savijet Generic Trigger 50 kupnja !
« Odgovori #1 : 25 Travanj, 2014, 16:54:11 »
ako ti cvika mjenjac moze ti biti da u getribi nema dovoljno  ulja, da je sama poluga / mehanizam mjenjaca ostecen padom il da ti sajla kuplunga nije dovoljno naspanana pa dok stisnes ne odvaja u potpunosti kvacilo