Sve za skuter!! MS Trgovina - Akcija

Autor Tema: Teretana  (Posjeta: 474182 )

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline Misak

  • Tržnica : (+8)
  • forumski biciklist
  • ***
  • Postova: 456
  • Spol: Muški
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Moj Skuter: Zip SP, Runner VXR
  • Moja Kaciga: vemar VXP
Odg: teretana
« Odgovori #100 : 25 Studeni, 2010, 15:45:36 »
hahaha
ja ode pojest picu i na trening

i ja tako nesto, na X-icu za par kuna i udri...

Offline marko209vx

  • Tržnica : (0)
  • forumski skuteraš
  • ****
  • Postova: 960
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Moj Skuter: runner vx200
  • MojSetup: prodano
  • MojSpuh: na mjestu
Odg: teretana
« Odgovori #101 : 25 Studeni, 2010, 21:00:30 »
opasan si ti neki igrac...
ma kakvi, pa znas onu staru da se muda ne radaju u teretani  :'(
4t

Offline Tino vxr

  • Tržnica : (0)
  • forumski skejter
  • **
  • Postova: 137
  • Spol: Muški
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Mjesto: Rab
  • Moj Skuter: prodano
  • Moja Kaciga: Shark RSI
Odg: teretana
« Odgovori #102 : 25 Studeni, 2010, 21:20:03 »
marko,slažem se s tobom.. :D
ljudi,nemojte se hvalit s tome tko koliko podigne kg u teretani,glavno je da se pravilno radi,i s manjim kilažama isto možete napravit dobar trening..samo laganini.
ča se tiče bencha,ja sam radio tako da bi spuštao nekih 3-4 sec,i zatim dolje zadržim 1 sec,podizanje oko 2  sec..najviše rezultata sam tako postigao.

radio bi prvo ravno letenje,3 serije po 10,8,6 ponavljanja, tempo 3-0-3-0
ravni bench,3 serije 10,8,6 ponavljanja,tempo 4-1-2-1... radio bi letenje,npr. 10 ponavljanja i onda odmah bez odmora na bench,isto 10 pon. nakon toga bi napravio pauzu od 60 sec ...

prije ravnog letenja/bencha,radio bi kosi,a nakon ravnog radio bi kontrakosi..

Offline Josip

  • moderator
  • Tržnica : (+2)
  • maxi forumaš
  • *****
  • Postova: 1324
  • Spol: Muški
  • nikad ništa ne dovršim... ali radim na tome
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Mjesto: Seget D.
  • Moj Skuter: aerox nrg zip srr sp
  • Moja Kaciga: OGK FF3
  • MojSetup: dr evo, MF racing, due, s6r, mhr replica, mhr, team1
  • MojSpuh: c21,nardo,pro replica,tea
Odg: teretana
« Odgovori #103 : 25 Studeni, 2010, 22:56:45 »
pa to je ok, a ne onaj tamo gore, ko god da je, pise da 2 sekunde drzi sipku dolje... :laughing3: :laughing3:

ja se s tim ne zamaram toliko, radim kako mi se da i kako mogu!

samo sam ti reka kako ja radim i kako mi najvise pase, a ti to mozes ismijavat koliko oces
poanta je da se veci ucinak postigne s manjim tezinama tj podizanjem max tezine u pravilnoj formi
i da mi serija traje izmedu 45 i 70s

Offline Misak

  • Tržnica : (+8)
  • forumski biciklist
  • ***
  • Postova: 456
  • Spol: Muški
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Moj Skuter: Zip SP, Runner VXR
  • Moja Kaciga: vemar VXP
Odg: teretana
« Odgovori #104 : 25 Studeni, 2010, 22:59:09 »
samo sam ti reka kako ja radim i kako mi najvise pase, a ti to mozes ismijavat koliko oces
poanta je da se veci ucinak postigne s manjim tezinama tj podizanjem max tezine u pravilnoj formi
i da mi serija traje izmedu 45 i 70s

ok majstore, samo daj!


gnjevnim

sorry morao sam izreci tu rijec, nisam ju dugo napisao


 :rofl1: :rofl1: :rofl1: :rofl1:

de idem spat! cao

Offline dumasvk

  • Tržnica : (0)
  • forumski skejter
  • **
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Mjesto: Vinkovci
  • Moj Skuter: Gilera Runner 50
Odg: teretana
« Odgovori #105 : 25 Studeni, 2010, 23:06:37 »
pozdrav!vidim da vas je jako puno koji se razumijete u teretanu, ja se ne razumijem i zato imam nekoliko pitanja.
Imam oko 180 cm i do prije nekih 3-4 mj sam imao oko 68 kg dakle bio sam mršav za svoju visinu ali evo do sada imam vec 77 kg (jbg otvorio mi se apetit) i veliki je problem sto mi sve te kile idu u trbuh,prsa i struk.mozete li mi preporuciti neke vjezbe koje bi mi pomogle rasporediti tezinu po cijelom tijelu.nije mi potrebno da imam neke super kul misice nego jednostavno da malo saniram ovo salo i prosirim ramena?

Offline ghostride666

  • Tržnica : (0)
  • forumski skuteraš
  • ****
  • Postova: 593
  • Spol: Muški
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Mjesto: Rijeka
  • Moj Skuter: Gilera runner VX 125
Odg: teretana
« Odgovori #106 : 25 Studeni, 2010, 23:53:30 »
trbuh gubiš sa kvalitetnim trbušnjacima i ja ti radim na bench klupici jednu vježbu po meni naj za trbuh, legdneš na klupicu ali ne i sa nogama noge su u zraku i držiš se za klupicu i dižeš i spuštaš i dižeš noge, to ti je za doljnje trbušne mišiće, meni je ful pomoglo to i kombinacija dobrih trbušnjaka...naravno trebao bi i trčati da izgubiš salo...a za ramena i leđa, tj za trokut....
leđa - lat mašina ispred i iza glave, veslanje, dizanje šipke u pretklonu, leđa zgibovi, dizanje bučice na klupici za leđa
ramena - letenje u pretklonu, stojeće letenje, onaj kao sjedeči bench (ne znam kak se to točno zove), sajla, potisak bučice iznad glave (2 ruke)
meni za vxr-a frajer nudio BMW X5 iz 2007 i neku sitnu nadoplatu....naravno nisam pristao  :dontknow:

Offline cameosb

  • OPREZ na tržnici
  • Tržnica : (-5)
  • maxi forumaš
  • *
  • Banned!
  • Postova: 2707
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
Odg: teretana
« Odgovori #107 : 25 Studeni, 2010, 23:58:04 »
trbuh ne gubis s trbusnjacima nego prehranom

radi malo jace treninge da potrosis to i da ti se primi sto si pojeo

nadam se da ste shvatili svi da je prehrana NO1

Offline ghostride666

  • Tržnica : (0)
  • forumski skuteraš
  • ****
  • Postova: 593
  • Spol: Muški
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Mjesto: Rijeka
  • Moj Skuter: Gilera runner VX 125
Odg: teretana
« Odgovori #108 : 26 Studeni, 2010, 00:54:52 »
dobro sad da će samo prehranom istesati tijelo i dobiti trbušnjake su čiste nebuloze....ja apsolutno ne pazim na prehranu, samo jedem puno i gledam jest dosta mesa....jbg j**** i čokolade, fast food i svakakva sranja i opet mi se svaki mišić vidi i kilaža mi ide gore i dole kako ja želim...to je i do samog čovjeka i metabolizma
meni za vxr-a frajer nudio BMW X5 iz 2007 i neku sitnu nadoplatu....naravno nisam pristao  :dontknow:

Offline cameosb

  • OPREZ na tržnici
  • Tržnica : (-5)
  • maxi forumaš
  • *
  • Banned!
  • Postova: 2707
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
Odg: teretana
« Odgovori #109 : 26 Studeni, 2010, 10:18:45 »
mozes ti imati savrsene trbusnjake ali ako imas preko sala, dzaba ti


Offline Misak

  • Tržnica : (+8)
  • forumski biciklist
  • ***
  • Postova: 456
  • Spol: Muški
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Moj Skuter: Zip SP, Runner VXR
  • Moja Kaciga: vemar VXP
Odg: teretana
« Odgovori #110 : 26 Studeni, 2010, 10:42:12 »
pozdrav!vidim da vas je jako puno koji se razumijete u teretanu, ja se ne razumijem i zato imam nekoliko pitanja.
Imam oko 180 cm i do prije nekih 3-4 mj sam imao oko 68 kg dakle bio sam mršav za svoju visinu ali evo do sada imam vec 77 kg (jbg otvorio mi se apetit) i veliki je problem sto mi sve te kile idu u trbuh,prsa i struk.mozete li mi preporuciti neke vjezbe koje bi mi pomogle rasporediti tezinu po cijelom tijelu.nije mi potrebno da imam neke super kul misice nego jednostavno da malo saniram ovo salo i prosirim ramena?

cameo ti je dobro odgovorio!   
trbuh ne gubis s trbusnjacima nego prehranom

smanji unos ugljikohidrata(kruh, tjestenina i takve stvari),kreni u teretanu, radi uz trening s utezima aerobni trening(ili trći) i budi uporan... jednom će krenuti!

Offline marko209vx

  • Tržnica : (0)
  • forumski skuteraš
  • ****
  • Postova: 960
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Moj Skuter: runner vx200
  • MojSetup: prodano
  • MojSpuh: na mjestu
Odg: teretana
« Odgovori #111 : 26 Studeni, 2010, 12:20:30 »
vidi se da ste svi od reda puni iskustva  ::) ali nmvz  :)

salo na trbuhu je kako se kaze najtvrde salo i u vecini slucajeva kod ljudi je to genetski predodredeno tzv "Dječje salo". To salo nece ic dolje nikakvim trbusnjacima, trbusnjacima ces izgraditi trbusne misice ali da bi oni dosli do izrazaja moras svu masnocu s trbuha skinuti. To se skida iskljucivo dobrom i kvalitetnom prehranom, znaci maximalno izbacis UH a trpas tijelo proteinima, pozeljno je jesti cisto meso. Najbolje rezultate u skidanju toga sala daje anaerobni trening na PRAZAN ŽELUDAC. Razlog je jednostavan, kod aerobnog trenigna tijelo trazi veliki izbor energije, a mi energiju unosimo u tijelo pomocu hrane, tj eunosom ugljikohidrata. i sad ako ti zaustavis taj unos tijelo ce i dalje traziti energiju i pocet ce "jest samo sebe" tj trosit ce energiju skupljenu u samome tijelu u obliku sala i masnoće. Najbolji rezultat daje anaerobni trening ujutro na prazan zeludac, znaci ustanes, nista ne pojedes i odes odraditi kradio trening jedno 45 min, mozes trcati ali dovoljno je i brzo hodanje.

ako si u mogucnosti uzimati neke preparate kupi si L-carnitin (pozeljno je u tekucem stanju) on poboljsava izgaranje masti. Za one malo vise hard core u ponudi se moze naci Efedrin. Za decke "no limits" uvijek ostaje winstrol :P

stay tuned
4t

Offline cameosb

  • OPREZ na tržnici
  • Tržnica : (-5)
  • maxi forumaš
  • *
  • Banned!
  • Postova: 2707
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
Odg: teretana
« Odgovori #112 : 26 Studeni, 2010, 12:52:17 »
a sta sam ja rekao

uspio sam jedeci domaci sir svaki dan umjesto 2 obroka uz casu mlijeka i pola snite kruha skinuti 2 skoro 3 prsta sala u mjesec dana

bez pretrcanog kilometra

tako da bar kod mene, prehrana ima 90% uloge

Offline steeef

  • Tržnica : (+36)
  • maxi forumaš
  • *****
  • Postova: 11394
  • Spol: Muški
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Mjesto: kc
  • Moja Kaciga: spec 1R
Odg: teretana
« Odgovori #113 : 26 Studeni, 2010, 13:09:05 »
stene,ljudine ;)

moram komentirat ovog pzrana kataleniča,hehe
nit zgleda kak a još manje ima glas i pjesme...super su dok su na mute kak veli čok..

dečko se pravil pametan pa je popil i šamare ko curica prije par godina u vž.
in memoriam freddie mercury (5. rujna 1946. -  24. studenog 1991.)

Offline vx

  • Tržnica : (+1)
  • forumski skuteraš
  • ****
  • Postova: 819
  • Spol: Muški
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
Odg: teretana
« Odgovori #114 : 26 Studeni, 2010, 13:30:20 »
Tjesim svinje prije klanja! Informacije na tel. +38763518514

Offline dumasvk

  • Tržnica : (0)
  • forumski skejter
  • **
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Mjesto: Vinkovci
  • Moj Skuter: Gilera Runner 50
Odg: teretana
« Odgovori #115 : 26 Studeni, 2010, 14:06:16 »
cameo ajd ako ti nije teško da kad uhvatiš malo vremena da mi napišeš što strogo nije preporucljivo za jesti a sto se preporuca za skidanje trbusnog sala, i konkretno koje da vjezbe radim koliko kg,koliko vremenski na dan,znaci ono bas u detalje.I jos jednom napominjem nisu mi potrebni super kul misici nego jednostavno da malo oblikujem tijelo i poravnam trbuh. pozdrav

Offline loris46

  • Tržnica : (0)
  • forumski biciklist
  • ***
  • Postova: 336
  • Spol: Muški
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Mjesto: Rijeka
  • Moj Skuter: runner vx200, runner 50sp, Yamaha xj6
  • MojSetup: =)
Odg: teretana
« Odgovori #116 : 26 Studeni, 2010, 15:22:37 »
vidi se da ste svi od reda puni iskustva  ::) ali nmvz  :)

salo na trbuhu je kako se kaze najtvrde salo i u vecini slucajeva kod ljudi je to genetski predodredeno tzv "Dječje salo". To salo nece ic dolje nikakvim trbusnjacima, trbusnjacima ces izgraditi trbusne misice ali da bi oni dosli do izrazaja moras svu masnocu s trbuha skinuti. To se skida iskljucivo dobrom i kvalitetnom prehranom, znaci maximalno izbacis UH a trpas tijelo proteinima, pozeljno je jesti cisto meso. Najbolje rezultate u skidanju toga sala daje anaerobni trening na PRAZAN ŽELUDAC. Razlog je jednostavan, kod aerobnog trenigna tijelo trazi veliki izbor energije, a mi energiju unosimo u tijelo pomocu hrane, tj eunosom ugljikohidrata. i sad ako ti zaustavis taj unos tijelo ce i dalje traziti energiju i pocet ce "jest samo sebe" tj trosit ce energiju skupljenu u samome tijelu u obliku sala i masnoće. Najbolji rezultat daje anaerobni trening ujutro na prazan zeludac, znaci ustanes, nista ne pojedes i odes odraditi kradio trening jedno 45 min, mozes trcati ali dovoljno je i brzo hodanje.

ako si u mogucnosti uzimati neke preparate kupi si L-carnitin (pozeljno je u tekucem stanju) on poboljsava izgaranje masti. Za one malo vise hard core u ponudi se moze naci Efedrin. Za decke "no limits" uvijek ostaje winstrol :P

stay tuned
:icon_thumright:

covijek je sve rekao..tako da tu nema puno filozofije..
..PRODAJEM GILERU RUNNER VXR..HITNO!!

Offline marko209vx

  • Tržnica : (0)
  • forumski skuteraš
  • ****
  • Postova: 960
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Moj Skuter: runner vx200
  • MojSetup: prodano
  • MojSpuh: na mjestu
Odg: teretana
« Odgovori #117 : 26 Studeni, 2010, 15:31:07 »
inace da vam netko iskusan napise program prehrane i treniranja kosta 50e, i nitko ko se se stvarno razmunje u detalje to nece napraviti đabe...za sve ostale tu je internet a na njemu ima i vise nego korisnih informacija i potrudite se, izdovijte par sati, cackajte po forumima sve pise  :dontknow:
4t

Offline Misak

  • Tržnica : (+8)
  • forumski biciklist
  • ***
  • Postova: 456
  • Spol: Muški
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Moj Skuter: Zip SP, Runner VXR
  • Moja Kaciga: vemar VXP
Odg: teretana
« Odgovori #118 : 26 Studeni, 2010, 15:36:16 »
inace da vam netko iskusan napise program prehrane i treniranja kosta 50e, i nitko ko se se stvarno razmunje u detalje to nece napraviti đabe...za sve ostale tu je internet a na njemu ima i vise nego korisnih informacija i potrudite se, izdovijte par sati, cackajte po forumima sve pise  :dontknow:


da je netko htio detalje nebi pitao na ----MojSkuter---- forumu!

Offline marko209vx

  • Tržnica : (0)
  • forumski skuteraš
  • ****
  • Postova: 960
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Moj Skuter: runner vx200
  • MojSetup: prodano
  • MojSpuh: na mjestu
Odg: teretana
« Odgovori #119 : 26 Studeni, 2010, 15:39:13 »

da je netko htio detalje nebi pitao na ----MojSkuter---- forumu!
citiram ovog decka sta je napisao:

"cameo ajd ako ti nije teško da kad uhvatiš malo vremena da mi napišeš što strogo nije preporucljivo za jesti a sto se preporuca za skidanje trbusnog sala, i konkretno koje da vjezbe radim koliko kg,koliko vremenski na dan,znaci ono bas u detalje.I jos jednom napominjem nisu mi potrebni super kul misici nego jednostavno da malo oblikujem tijelo i poravnam trbuh. pozdrav"

 ::)
« Zadnja izmjena: 26 Studeni, 2010, 15:43:52 marko209vx »
4t