Sve za skuter!! MS Trgovina - Akcija

Anketa

:::Koji motorcek bi ti bira/o/la !!!!?????!!!:::

Derbi GPR 125
Apliria RS 125

Autor Tema: :::DERBI GPR 125 ili APRILIA RS 125 (nova)!!!!!:::  (Posjeta: 36834 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline acid_burnout

• Tržnica : (0)
  • forumski pješak
  • Spol: Ženski
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
:::DERBI GPR 125 ili APRILIA RS 125 (nova)!!!!!:::
« : 21 Kolovoz, 2006, 21:23:06 »
JAKOOOO se dvoumim izmedu ova dva ljepotana... namjeravam sljedece godine prec na nes jace... aliii... neeeznam kojeg da biram!!!!   :'(  i jos jedna molba!!!! molim vas da mi javite cim vise o derbiju!!!! jer ...
neznam bas puno o njemu!!!!  :'( jel ga mozda ko ikad vozio!?!??! vidla sam ga samo jednom na cesti... i to u Šibeniku prosle godine... ljuuuudiiii!!!! ja sam ostala bez zraka!!!!  :toothy9: :laughing9: :love5: :love5: pliiiiizzzzz!!!!!!!  :help: ME!!!!!  :hbusa: :klanjamose: :sign092:
BeCaUsE_G¤d_is_s¤_bUsy_wITh_wAy_t¤¤_mUCh_t¤_d¤_he_said_that_my_assigmant_ist¤_kEEp_cl¤se_watch_¤n_U!

Offline eladio

• We are the Borg
  • administrator
  • Tržnica : (+1)
  • maxi forumaš
  • Spol: Muški
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Mjesto: ZG
  • Moj Skuter: Xciting 400i
  • Moja Kaciga: SMK Hybrid
  • MojSpuh: Yasuni black ed.
Odg: :::DERBI GPR 125 ili APRILIA RS 125 (nova)!!!!!:::
« Odgovori #1 : 21 Kolovoz, 2006, 21:26:48 »
aprila, ipak caruje vec neko vrijeme u toj disciplini  :redface:
Mi ništa ne obećavamo, i to ispunjavamo!

Offline acid_burnout

• forumski pješak
« Odgovori #2 : 21 Kolovoz, 2006, 21:32:15 »
aliiiiiii... deeeerrrrbiiiii jeeee ljeeeepsssiiii!!!!!!!   :hail: :love5: :love5: :love5: :love5: :love5:
BeCaUsE_G¤d_is_s¤_bUsy_wITh_wAy_t¤¤_mUCh_t¤_d¤_he_said_that_my_assigmant_ist¤_kEEp_cl¤se_watch_¤n_U!

Offline 1VAN

• forumski skuteraš
  • Moderator ra?unala
  • Mjesto: Zabok
  • Moj Skuter: Gilera runner replica
« Odgovori #3 : 21 Kolovoz, 2006, 21:41:15 »
Derbi gpr 125

slika:
http://www.bikez.com/pictures/large.php?image=http://www.bikez.com/pictures/derbi/2006/22929_0_1_4_gpr%20125%20racing_Image%20credits%20-%20Derbi.jpg

Tehničke karakteristike:
Motor: Jednocilindrični 2T EURO 2
Provrt × hod: 56 x 50,68 mm
Obujam cilindra: 124,76 c.c.
Karburator: Mikuni 28
Hlađenje: Vodeno
Start: Električni
Kompresija: 12,5 : 1
Gorivo: Bezolovni benzin
Podmazivanje: spremnik ulja
Paljenje: C.D.I.
Svijećice: NGK B8ES
Spojka: Multidisk

Good Points

Great mature looks, very quick, good handling.
Bad Points

Mirrors are useless, gear and rear brake pedals are too high, needs a lot of choke when cold.
General Comments

The first thing you think of when you see the Derbi GPR125, is the look of it. It looks a lot bigger than it should do for a 125, I nearly walked past it in the show room thinking it was a Triumph Daytona! I think the overall length, seat height and width is a few cm bigger than the RS for example. The kind of style of the fairings is strinking, modern and very sexy, that gives it a bigger bike look, (from a distance!) Of course when you get up close you see that the bike is not bulging from the fairings, like a Suzuki Hayabusa. The size of the tryes, the size of the exhuast and a few other smaller components show the real size of the bike. The next thing you notice about it is when you sit on it. My last bike was a Derbi Senda 50 2 years ago, which is totally different. Ive never been on any other race bike, but it does feel very low on the handle bars, wrist ache please!!! Also the gear and rear brake pedals are too high, it is especially hard to change down a gear with your toe, without taking your entire foot off the foot rest. But to be honest I think a lot of the supersports can be like that, and it can be adjusted reasonably easyily. Simply by taking off that side fairing, using an allen (hex) key to undo part of the rod that connects the lever to the small crank that goes inside the gearbox. It can be removed and placed back in a slightly different position meaning that the pedal has moved down. The rear brake pedal cannot be adjusted. I have yet to contact my dealer to see if there are any other variants that you can buy. The mirrors dont work! They dont move up enough to see anything other than the number plate of the car that is 3 feet away from you ! And even if they could move enough, your elbows are in the way! A quick body shift to the left and a glance in the right mirror, you can see enough of the road behind to know whats going on. But as long as your a keen believer in the right shoulder look before you change lane or something, you'll be fine anyway. The seat is also quite hard.., actually, sometimes crunchingly hard when braking! Apart from that, its so far a great race 125 bike. (Ive only had it 2 days!) Very pleased with the move from a crosser to a sports bike, cant wait to go to a few bike meets in lincolnshire, and also cant wait to get it de-restricted. At the present im still running it in. Currently about 95 miles on the clock. Ive had it up to 55, in 6th, at 6000rpm (10,000bhp max before the red, 13,000bhp in total) at 14bhp. by replacing the fuse to 15amp, it goes up to 22bhp, witch is an increase in power of more than 50%, plus then you have to replace the rear sprocket to go with the increased power, which will make you go even more faster, then you can change the exhaust that will apparently increase the power by another 30%, and then, you can rag the tits off it to 10,000revs in every one of its 6 gears after it first service at 650 miles! I dont think im gonna have any trouble getting it up to at least 90, maybe more, but dont get your hopes up at more, because its not as fast as the RS125, but who needs an extra 5-10mph at the cost of destroying your bike!

Anyway, sorry for rambling, was never any good at writing essays! But if your into the 125 scene, and want supersports styling for the younger generation, i think this is the bike to go for. It will get you used to having your head down in a sports positon, and the speed of a bigger bike, not to mention all your mates will want to be you, coz it looks the nuts!

Have fun...

ocjena
7/10

Aprilia RS 125

slike:

1. http://www.bikez.com/pictures/large.php?image=http://www.bikez.com/pictures/aprilia/2006/22661_0_1_4_rs%20125_Image%20credits%20-%20Aprilia.jpg

Model:   Aprilia RS 125
Year:   2005
Category:   Sport
Rating:   90 out of 100.
Engine and transmission
Displacement:   125.00 ccm (7.63 cubic inches)
Engine type:   Single cylinder
Stroke:   2
Power:   15.00 HP (10.9 kW)) @ 7000 RPM
Torque:   15.00 Nm (1.5 kgf-m or 11.1 ft.lbs) @ 6250 RPM
Bore x stroke:   54.0 x 54.5 mm (2.1 x 2.1 inches)
Fuel system:   Carburettor
Gearbox:   6-speed
Transmission type
final drive:   Chain
Physical measures
Dry weight:   142.0 kg (313.1 pounds)
Seat height:   805 mm (31.7 inches) If adjustable, lowest setting.
Wheelbase:   1,345 mm (53.0 inches)
Chassis and dimensions
Front suspension travel:   120 mm (4.7 inches)
Rear suspension travel:   120 mm (4.7 inches)
Front tyre dimensions:   110/70-17
Rear tyre dimensions:   150/60-17
Front brakes:   Single disc
Front brakes diameter:   320 mm (12.6 inches)
Rear brakes:   Single disc
Rear brakes diameter:   220 mm (8.7 inches)
Speed and acceleration
Top speed:   120.0 km/h (74.6 mph)
Power/weight ratio:   0.1056 HP/kg
Other specifications
Fuel capacity:   14.00 litres (3.70 gallons)

Good Points

It's got to be the best looking 125 out there
Economical, £6 get's me 150 miles
Bad Points

Expensive parts, being Italian
High insurance for young riders
General Comments

Being a 21yr old female, I didn't want my first bike to be a let down, or predictably girlish. After much deliberation I went for a new 2005 Aprilia RS125.
The size is great, sat next to most 500's, she doesn't scream 125, unless you start to compare exhausts.
Riding her is a dream, there's not a day that I haven't enjoyed the ride, 0-60mph has gotta be quite fast on this bike, I keep meaning to try and time it, but when going it easily slips your mind.
Plus points of this bike are definatly
- The size, sat next to a Honda CBR125 it rules,
- Speed, I can do 90mph, and that's restricted!,
- The built in lap timer on it's digital display,
- For a sports bike it's not too uncomfortable for longer journeys,
- One of the best bikes ever reguarding knee-down corners

ocjena 9/10

pa odluči  :icon_biggrin:

Offline acid_burnout

• forumski pješak
« Odgovori #4 : 21 Kolovoz, 2006, 21:54:42 »
eeeeeee.... a HONDA CBR 125?!?!?!?!?!?!?!? to mi je bila prva ljubav...  :laughing9: ali... nekak sam se ohladila od nje... vise manje je za sminku... i nije nabildana dosta...  :'(

Offline 1VAN

• forumski skuteraš
  • Moderator ra?unala
« Odgovori #5 : 21 Kolovoz, 2006, 21:58:26 »
gle pošto si cura.....i ne tražiš nešto extra divlje...uzmi što ti je najljepše jer razlike od 10%-max 20% u brzini tebi neče niš značit kao curi!u biti koji god da uzmeš od derbia,aprilie,honde,i cagive mito nemožeš pogriješit!!!

Offline acid_burnout

• forumski pješak
« Odgovori #6 : 21 Kolovoz, 2006, 22:01:40 »
jako si mi puno sad pomogel!!!!  :toothy9: na cemu bi me ti najrade videl?!?!?!?!?  :laughing9:  :angel12: :love5:

Offline eladio

• We are the Borg
  • administrator
  • maxi forumaš
« Odgovori #7 : 21 Kolovoz, 2006, 22:05:25 »
..hm.. definitivno aprilia ...posto yamaha vise ne proizvodi TZRku 125  :redface:

Offline 1VAN

• forumski skuteraš
  • Moderator ra?unala
« Odgovori #8 : 21 Kolovoz, 2006, 22:06:48 »
hmmmm..iskreno....na bilo kojem...........jer je curu na takvom motoru s tolko konja teško vidjet(dobro moja susjeda vozi r1 al nije baš normalna :icon_biggrin:)...

iako je moj favorit aprilia.....sviđa mi se dizajn....onako muškast što tebi ne paše....al kad pogledamo performanse pa lakoču nabavljanja dijelova(susjedi talijani)ovaj motorić :icon_biggrin: je best buy....a ide za ponorit.....još kad staviš kit ho ho....čuvaj se......al mislim da otvoreni rs125 ide i predivlje za djevojku......iako bi muškarci i žene trebali biti ravnopravni!!!

u biti najbitnije je da lijepo izgledaš na motoru i da si sretna s njim!!

Offline acid_burnout

• forumski pješak
« Odgovori #9 : 21 Kolovoz, 2006, 22:14:23 »
daaaaa...muskobanjast... to sam ti vec i rekla.. i jos k tome, sad je koliko ja znam samo jedna boja... tj... ona racing replica...a cuj... kaj se tice toga koji ide vise... narawno da bi birala apriliu... i zato se jako dvoumim... derbi je ljepsi... aprilia dere ko luda...  :'( i kak da se ja odlucim!?!?!?!  :'(  :sad147:  a beeeeeeeeeeeeeeeeeed....

Offline acid_burnout

• forumski pješak
« Odgovori #10 : 21 Kolovoz, 2006, 22:17:17 »
..hm.. definitivno aprilia ...posto yamaha vise ne proizvodi TZRku 125  :redface:

eeeeeee... TZR!!!! mislim da se nebi ni dvoumila da ima 125!!! jaooo... preeeluuuda mi je!!! ali... 50?!!??!! ma... ne isplati se trosit lovu na to... bolje da ostanem vjerna svom peugeotu!!!!  :laughing9: [/color]

Offline 1VAN

• forumski skuteraš
  • Moderator ra?unala
« Odgovori #11 : 21 Kolovoz, 2006, 22:17:25 »
savjet:dobro pogledaj oba prije kupnje....i probaj se provozat na svakom pa odluči!

Offline acid_burnout

• forumski pješak
« Odgovori #12 : 21 Kolovoz, 2006, 22:21:03 »
haha...  :laughing9: ajd ti mene upoznaj sa ljudima koji to voze pa da ja to isprobam... sigurna sam da cu se onda brzo odlucit...  :laughing9: eh... maleni... bus mi ti pomogel u odabiru... :laughing9:  :icon_tongue:

Offline 1VAN

• forumski skuteraš
  • Moderator ra?unala
« Odgovori #13 : 21 Kolovoz, 2006, 22:23:31 »
za apriliu mogu...nadam se :icon_biggrin:...al ak se ne varam mislim da i u salonima možeš pitat za probnu vožnju! :icon_thumright:

Offline acid_burnout

• forumski pješak
« Odgovori #14 : 21 Kolovoz, 2006, 22:26:44 »
nooo... jooooj... imam jos manje vise godinu dana za odlucit... prwo moram auto nabawit....  :toothy10:  :laughing9: :glasses2: :icon_tongue:

ushirlo

• Gost
« Odgovori #15 : 22 Kolovoz, 2006, 09:28:43 »
ej acid..........
jel može tvoj tatica i mene posvojit.....................

Offline acid_burnout

• forumski pješak
« Odgovori #16 : 22 Kolovoz, 2006, 18:16:38 »
  :nono: vec smo mu ja i buraz na teret!!!  :glasses2: :laughing9:

Offline 1VAN

• forumski skuteraš
  • Moderator ra?unala
« Odgovori #17 : 22 Kolovoz, 2006, 20:31:11 »
  :nono: vec smo mu ja i buraz na teret!!!  :glasses2: :laughing9:

a možda bu morao i mene :toothy12: :toothy12: :toothy12:

Offline acid_burnout

• forumski pješak
« Odgovori #18 : 23 Kolovoz, 2006, 13:00:00 »
ahahahahahhahaaa... :laughing9: :laughing9: :laughing9: :icon_scratch:mislim da ga onda moram unaprijed upozorit da sacuva zivce... :icon_tongue:

Offline eladio

• We are the Borg
  • administrator
  • maxi forumaš
« Odgovori #19 : 24 Kolovoz, 2006, 00:21:45 »
od motora do kolica  :icon_biggrin: