Sve za skuter!! MS Trgovina - Akcija

Autor Tema: Tehnika voľnje za početnike  (Posjeta: 7509 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline SandmanRI

  • Tržnica : (0)
  • forumski pješak
  • *
  • Postova: 10
  • Spol: Muški
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
    • akvarij.net
Tehnika voľnje za početnike
« : 17 Kolovoz, 2006, 11:13:30 »
Kad sam preuzeo svoj novi skuter bio sam apsolutni početnik, maksimalni domet vožnje na dvotočkašima bila mi je moja stara ROG specijalka. Prijatelj (hard core bajker) mi jedao par savjeta - ovo je gas, ovo su kočnice, koči uvijek prednjom, stražnju samo ako je opaka frka i pri kretanju uzbrdo, još par sitnica i finalnu napomenu - kad narasteš javi se da te naučim voziti pravi motor  ??? . Zajahao sam ga i bez većih problema dovukao se kući uz stvaranje kolone manjih razmjera, ali glavno da sam stigao. Jedino su mi ruke malo pobjelile od grčevitog stiskanja upravljača... Sad sam odvozio parsto km i savladao sam sve finese gradske vožnje i na mom skuteriću osjećam se sigurno.

Mene sad privlače duže rute, a mislim da moj TGB to može... međutim, strahujem od situacija koje još nisam doživio, a za očekivati su na otvorenoj cesti...

Recimo, vrlo dugačke nizbrdice, ili strme nizbrdice... kako kočiti bez straha da se kočnice ne pregriju?

Ili kako reagirati kad uletiš u zavoj sa suhog dijela ceste a u drugoj polovici zavoja mokro, ili pijesak ili neka slična promjena na cesti... proći bez kočenja i molit boga da gume izdrže, probat lagano kočiti nadajući se da neće kotač blokirati, ili odmah razmišljati kako je pametno što imaš policu životnog osiguranja?

Ajde neka nama početnicima ovi iskusniji daju par pametnih savjeta... pliz, bez offtopica i zajebancije, ovo je prilično ozbiljna stvar...

« Zadnja izmjena: 30 Kolovoz, 2006, 22:32:23 Napier »
Rijeka
previše ljudi premalo misli

Offline eladio

  • We are the Borg
  • administrator
  • Tržnica : (+1)
  • maxi forumaš