Sve za skuter!! MS Trgovina - Akcija

Autor Tema: promjena cilindra na zipu  (Posjeta: 2847 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ZiP_93

  • Tržnica : (0)
  • forumski skejter
  • **
  • Postova: 79
  • Spol: Muški
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Mjesto: Zagreb
  • Moj Skuter: piaggio zip 4t
  • MojSetup: ne
promjena cilindra na zipu
« : 25 Prosinac, 2009, 01:04:29 »
pozdrav svima!! priličan sam laik za tuning ali uvijek razmisljam o necemu jer mi je 50 ccm 4t pre slab! imam zipa 4t i razmisljam dali se moze npr za nekog piaggia isto 4t (npr fly 100) staviti cilindar na zipa i da to bude to... bez icega drugog da mjenjam...??  hvala unaprijed,nadam se da ce mi netko odg i pomoci... pozz

Offline gokiSP

  • OPREZ na tržnici
  • Tržnica : (-2)
  • maxi forumaš
  • *
  • Postova: 11002
  • .
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Mjesto: Ri
  • Moj Skuter: NRG 180
Odg: promjena cilindra na zipu
« Odgovori #1 : 25 Prosinac, 2009, 06:24:16 »
cisto sumnjam ako i da vjerujem da ima puno vise kemijanja nego da stavis malossi

Offline Iwo SR Tuono

  • moderator
  • Tržnica : (+9)
  • maxi forumaš
  • *****
  • Postova: 6795
  • Spol: Muški
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
    • Scooter Inside
  • Mjesto: Rijeka
  • Moj Skuter: NRG Power R2019
  • Moja Kaciga: Nolan
  • MojSetup: Athena Racing division modular 70cc,PWK 24
  • MojSpuh: Yasuni C20
Odg: promjena cilindra na zipu
« Odgovori #2 : 25 Prosinac, 2009, 16:36:14 »
stavi koplet mašinu sa fly-a 100 na zipa...  :toothy3:
preko tjedna smo klosari vikendom smo sminka

Offline gokiSP

  • OPREZ na tržnici
  • Tržnica : (-2)
  • maxi forumaš
  • *
  • Postova: 11002
  • .
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Mjesto: Ri
  • Moj Skuter: NRG 180
Odg: promjena cilindra na zipu