Sve za skuter!! MS Trgovina - Akcija

Autor Tema: Par pitanja...  (Posjeta: 817 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ichko

  • Tržnica : (0)
  • maxi forumaš
  • *****
  • Postova: 1181
  • Spol: Muški
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Mjesto: Kotor, Montenegro
  • Moj Skuter: Generic xor and custom project
  • Moja Kaciga: AGV K Rossi zoo
  • MojSetup: Malossi sport 70
  • MojSpuh: Polini 4race
Par pitanja...
« : 13 Travanj, 2008, 19:39:47 »
E ovako,posto sam pravi laik po pitanju tuninga molio da mi date odgovore na par pitanja,samo pliz nemojte mi se rugat sto sam bas preglup... :toothy12:

1.Sto je to multivar...sta u njega spada...posto vidim dosta ga spominjete i kazete da dosta znaci ali i dalje ne mogu skapirati sto je to...
2.Koji remen kais bi mogao da stavim na mog generica,mislim sa kog drugog skutera posto njegov ne mogu naci...mozda ako neko zna koja je njegova fabricka sirina i duzina i bili valjalo neki drugaciji da stavim nebili imalo dobio na snazi,brzini,ubrzanju...sto znam.
3.Gljiva.Posto planiram staviti TT spuh i jos neke sitnice valjalo bi da staavim i gljivu da bolje dise.Na stock znam da mi ne koristi nista,a kad bude nesto radjeno znacice kolko tolko...E sad posto ne moze da se vozi po kisi yj voda joj smeta,bili se moglo fabricko kuciste filtera,ili da se stavi sa drugog skutera ili da se napravi nesto,ili da ima da se kupi gotovo neka plastika koja bi stitila gljivu od vode a opet da je ne zatvori i od vazduha...

Eto nadam se da cete mi moci pomoci,ja cu pitati jos nesto kad se sjetim,a do tada ne zamjerite sto pisem ... umjesto upitnika,jednostavno ga nema na tastaturi :dontknow:

Eto toliko od mene i nadam se da ce te mi pomoci nekako...poz

Offline cvele60

  • Tržnica : (0)
  • maxi forumaš
  • *****
  • Postova: 2307
  • Spol: Muški
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Mjesto: Nis
  • Moj Skuter: Keeway 70