Sve za skuter!! MS Trgovina - Akcija

Autor Tema: Karb Dellorto 19 problem  (Posjeta: 654 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Mark

  • Tržnica : (0)
  • forumski skejter
  • **
  • Postova: 121
  • Spol: Muški
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Mjesto: Zagreb
  • Moj Skuter: Derbi GP1 50 Open
Karb Dellorto 19 problem
« : 13 Travanj, 2009, 16:04:27 »
Imam problem sa karbom 19 pošto mi je to frend slagao, a on kao i ja ne zna baš najbolje to naštimati pa da vas pitam za savjete pošto sam još totalni laik u tome. Naime skuter pali fenomenalno i uvijek iz prve bez potezanja čoka, ali ne radi nikako. Malo vuče pa malo ne, i svijećica je crna do bola što znači da ima definitivno prebogatu smjesu. Koje su dizne gore iskreno nemam pojma jer nisam gledao. Još jedan problem je u tome što mi je crijevo serijsko od mog airboxa veće od ulaza u frgu tako da mi tu vuče više zraka. Znam da ga i to dosta smeta, ali svejedno mislim da nebi zbog toga trebao toliko preljevati gorivo. Također smo morali skinuti i vakum pumpu pošto je ova frga nema.
Evo ovako u kratko sam naveo problem pa bih bio zahvalan kad bi se našao netko tko bi to znao poštelati kako se spada uz novčanu naknadu naravno jer ja više nemam živaca, a ne želim da mi sad ova prdilica stoji dok je ovako lijepo vrijeme  :icon_thumright:

Offline SlowRider

  • MS počasni član
  • Tržnica : (+33)
  • maxi forumaš
  • *****
  • Postova: 7664
  • Spol: Muški
  • YearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYearsYears
  • Mjesto: Zagreb
Odg: Karb Dellorto 19 problem
« Odgovori #1 : 13 Travanj, 2009, 17:47:40 »
Imas jako crnu svijecicu, znaci malo zraka u smjesi, odnosno previse benzina.

Još jedan problem je u tome što mi je crijevo serijsko od mog airboxa veće od ulaza u frgu tako da mi tu vuče više zraka.